Известие

Collapse
No announcement yet.

има ли...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • има ли...

    Здравейте отново,

    директно с няколко въпроса за 147 1.6 120коня:

    1. Проблем ли е ангренажен ремък с улей в средата на зъбовете? ремъка е БОШ, на ДАЙКО пак е така, но оригиналния който свалихме от колата беше друг
    2. Има ли модела горивен филтър и къде е?
    3. Има ли филтър за климатика/купето и къде е?
    Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

  • #2
    1) Какво те кара да мислиш че тоя на колата е "оригинален"?
    2) Не няма. Ползвай търсачката.
    3) Да има. Ползвай търсачката.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #3
      ами ясно че е сменян, но в сервиза се изумиха от вида на новия! и исках да съм сигурен дали е така. един друг майстор каза че това били новите модели вентилирани ремъци. след като направих сравнение и в Александър Кар сложих "вентилирания", дано няма проблеми!
      Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

      Comment


      • #4
        Твоя двигател по принцип е със зарязани бутала против удряне на клапани. При изправни повдигачи и скъсване на ремъка не би трябвало да удари. На място поне като се превърти коляновия вал буталата не опират в клапаните!
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Твоя двигател по принцип е със зарязани бутала против удряне на клапани. При изправни повдигачи и скъсване на ремъка не би трябвало да удари. На място поне като се превърти коляновия вал буталата не опират в клапаните!
          WOW
          Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Твоя двигател по принцип е със зарязани бутала против удряне на клапани. При изправни повдигачи и скъсване на ремъка не би трябвало да удари. На място поне като се превърти коляновия вал буталата не опират в клапаните!
            А ти сигурен ли си че буталата са издълбани за да не се удрят клапаните при скъсване на ремък или са издълбани за да не се удрят клапаните при нормалната работа на мотора.
            А при нормалната работа на мотора всмукателния клапан при ГМТ(горна мъртва точка между такт изпускане на отработени газове и такт пълнене)
            е отворен 0,2мм(пре не задействан вариатор) а изпускателния е отворен 0,9мм, и затова неговото легло е по-дълбоко издълбано.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              като скъса ремъка става на салата вътре
              и пиши смислени заглавия да не се трием
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment

              Working...
              X